Atıf Formatları
MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ARICI, "MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ," 18th International Symposium Communication in the Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.566-567, 2021

ARICI, A. 2021. MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ. 18th International Symposium Communication in the Millennium , (Eskişehir, Turkey), 566-567.

ARICI, A., (2021). MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ . 18th International Symposium Communication in the Millennium (pp.566-567). Eskişehir, Turkey

ARICI, ALİ. "MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ," 18th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Turkey, 2021

ARICI, ALİ. "MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ." 18th International Symposium Communication in the Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.566-567, 2021

ARICI, A. (2021) . "MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ." 18th International Symposium Communication in the Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.566-567.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ARICI}, title={MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ}, congress name={18th International Symposium Communication in the Millennium}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2021}, pages={566-567} }