A. ARICI, "MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ," 18th International Symposium Communication in the Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.566-567, 2021
ARICI, A. 2021. MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ. 18th International Symposium Communication in the Millennium , (Eskişehir, Turkey), 566-567.
ARICI, A., (2021). MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ . 18th International Symposium Communication in the Millennium (pp.566-567). Eskişehir, Turkey
ARICI, ALİ. "MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ," 18th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Turkey, 2021
ARICI, ALİ. "MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ." 18th International Symposium Communication in the Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.566-567, 2021
ARICI, A. (2021) . "MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ." 18th International Symposium Communication in the Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.566-567.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ARICI}, title={MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ}, congress name={18th International Symposium Communication in the Millennium}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2021}, pages={566-567} }