Atıf Formatları
Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. TORUN, "Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma," Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, pp.129-140, 2021

TORUN, T. 2021. Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma. Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1 , 129-140.

TORUN, T., (2021). Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma. Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, 129-140.

TORUN, TOLGA. "Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma," Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, 129-140, 2021

TORUN, TOLGA. "Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma." Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, pp.129-140, 2021

TORUN, T. (2021) . "Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma." Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, pp.129-140.

@article{article, author={TOLGA TORUN}, title={Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma}, journal={Journal of Current Researches on Business and Economics}, year=2021, pages={129-140} }