T. TORUN, "Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma," 13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , Turkey, 2021
TORUN, T. 2021. Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma. 13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , (Turkey).
TORUN, T., (2021). Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma . 13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Turkey
TORUN, TOLGA. "Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma," 13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Turkey, 2021
TORUN, TOLGA. "Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma." 13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , Turkey, 2021
TORUN, T. (2021) . "Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma." 13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TOLGA TORUN}, title={Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma}, congress name={13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education}, city={}, country={Turkey}, year={2021}}