M. SARIKAYA, "İşletmelerin Sürdürülebilirliğinde İkincil Paydaşlarla İlişkilerin Önemi," In Kamuoyunun Aydınlatılmasında Yatırımcı İlişkileri , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2009, pp.159-184.
SARIKAYA, M. İşletmelerin Sürdürülebilirliğinde İkincil Paydaşlarla İlişkilerin Önemi. 2009. In Kamuoyunun Aydınlatılmasında Yatırımcı İlişkileri , Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 159-184.
SARIKAYA, M., (2009). İşletmelerin Sürdürülebilirliğinde İkincil Paydaşlarla İlişkilerin Önemi. Kamuoyunun Aydınlatılmasında Yatırımcı İlişkileri (pp.159-184), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
SARIKAYA, MUAMMER. "İşletmelerin Sürdürülebilirliğinde İkincil Paydaşlarla İlişkilerin Önemi." In Kamuoyunun Aydınlatılmasında Yatırımcı İlişkileri , 159-184. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2009
SARIKAYA, MUAMMER. "İşletmelerin Sürdürülebilirliğinde İkincil Paydaşlarla İlişkilerin Önemi." Kamuoyunun Aydınlatılmasında Yatırımcı İlişkileri , Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2009, pp.159-184.
SARIKAYA, M. (2009) "İşletmelerin Sürdürülebilirliğinde İkincil Paydaşlarla İlişkilerin Önemi", Kamuoyunun Aydınlatılmasında Yatırımcı İlişkileri . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={MUAMMER SARIKAYA}, chaptertitle={İşletmelerin Sürdürülebilirliğinde İkincil Paydaşlarla İlişkilerin Önemi}, booktitle={ Kamuoyunun Aydınlatılmasında Yatırımcı İlişkileri}, publisher={Anadolu Üniversitesi Yayınları}, city={Eskişehir},year={2009} }