Atıf Formatları
Ortaokullarda Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Akıllı Tahta Kullanımının Sanatsal Düzenleme İlke ve Elemanlarına Katkısı ve Sınıflara Göre Farklılıkları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ERCAN, "Ortaokullarda Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Akıllı Tahta Kullanımının Sanatsal Düzenleme İlke ve Elemanlarına Katkısı ve Sınıflara Göre Farklılıkları," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, pp.320, 2015

ERCAN, A. 2015. Ortaokullarda Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Akıllı Tahta Kullanımının Sanatsal Düzenleme İlke ve Elemanlarına Katkısı ve Sınıflara Göre Farklılıkları. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (Niğde, Turkey), 320.

ERCAN, A., (2015). Ortaokullarda Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Akıllı Tahta Kullanımının Sanatsal Düzenleme İlke ve Elemanlarına Katkısı ve Sınıflara Göre Farklılıkları . 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.320). Niğde, Turkey

ERCAN, AŞKIN. "Ortaokullarda Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Akıllı Tahta Kullanımının Sanatsal Düzenleme İlke ve Elemanlarına Katkısı ve Sınıflara Göre Farklılıkları," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 2015

ERCAN, AŞKIN. "Ortaokullarda Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Akıllı Tahta Kullanımının Sanatsal Düzenleme İlke ve Elemanlarına Katkısı ve Sınıflara Göre Farklılıkları." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, pp.320, 2015

ERCAN, A. (2015) . "Ortaokullarda Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Akıllı Tahta Kullanımının Sanatsal Düzenleme İlke ve Elemanlarına Katkısı ve Sınıflara Göre Farklılıkları." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, p.320.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AŞKIN ERCAN}, title={Ortaokullarda Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Akıllı Tahta Kullanımının Sanatsal Düzenleme İlke ve Elemanlarına Katkısı ve Sınıflara Göre Farklılıkları}, congress name={24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2015}, pages={320} }