Atıf Formatları
Bir Deneyimsel Pazarlama Uygulaması Olarak ASMR Marketing: Online Alışveriş Platformları Üzerine Bir İnceleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. KARPUZ And K. N. TÜZEL URALTAŞ, "Bir Deneyimsel Pazarlama Uygulaması Olarak ASMR Marketing: Online Alışveriş Platformları Üzerine Bir İnceleme," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.7, no.2, pp.36-59, 2024

KARPUZ, A. And TÜZEL URALTAŞ, K. N. 2024. Bir Deneyimsel Pazarlama Uygulaması Olarak ASMR Marketing: Online Alışveriş Platformları Üzerine Bir İnceleme. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.7, no.2 , 36-59.

KARPUZ, A., & TÜZEL URALTAŞ, K. N., (2024). Bir Deneyimsel Pazarlama Uygulaması Olarak ASMR Marketing: Online Alışveriş Platformları Üzerine Bir İnceleme. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.7, no.2, 36-59.

KARPUZ, ALİ, And KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ. "Bir Deneyimsel Pazarlama Uygulaması Olarak ASMR Marketing: Online Alışveriş Platformları Üzerine Bir İnceleme," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.7, no.2, 36-59, 2024

KARPUZ, ALİ And TÜZEL URALTAŞ, KIVANÇ N. . "Bir Deneyimsel Pazarlama Uygulaması Olarak ASMR Marketing: Online Alışveriş Platformları Üzerine Bir İnceleme." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.7, no.2, pp.36-59, 2024

KARPUZ, A. And TÜZEL URALTAŞ, K. N. (2024) . "Bir Deneyimsel Pazarlama Uygulaması Olarak ASMR Marketing: Online Alışveriş Platformları Üzerine Bir İnceleme." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.7, no.2, pp.36-59.

@article{article, author={ALİ KARPUZ And author={KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ}, title={Bir Deneyimsel Pazarlama Uygulaması Olarak ASMR Marketing: Online Alışveriş Platformları Üzerine Bir İnceleme}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2024, pages={36-59} }