A. KARPUZ, "REKLAM MEDYA PLANLAMASI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İLİŞKİSİ," In SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ , İstanbul: Kriter Yayınevi, 2023, pp.41-58.
KARPUZ, A. REKLAM MEDYA PLANLAMASI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İLİŞKİSİ. 2023. In SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ , Kriter Yayınevi, İstanbul, 41-58.
KARPUZ, A., (2023). REKLAM MEDYA PLANLAMASI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İLİŞKİSİ. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ (pp.41-58), İstanbul: Kriter Yayınevi.
KARPUZ, ALİ. "REKLAM MEDYA PLANLAMASI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İLİŞKİSİ." In SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ , 41-58. İstanbul: Kriter Yayınevi, 2023
KARPUZ, ALİ. "REKLAM MEDYA PLANLAMASI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İLİŞKİSİ." SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ , Kriter Yayınevi, 2023, pp.41-58.
KARPUZ, A. (2023) "REKLAM MEDYA PLANLAMASI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İLİŞKİSİ", SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ . İstanbul: Kriter Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALİ KARPUZ}, chaptertitle={REKLAM MEDYA PLANLAMASI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İLİŞKİSİ}, booktitle={ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ}, publisher={Kriter Yayınevi}, city={İstanbul},year={2023} }