M. TOKAY ARGAN, "Pazarlama Hayat Verir Organ Bağışında Sosyal Pazarlama Yaklaşımı," Pazarlama ve Iletişim Kültürü Dergisi , no.3, pp.24, 2007
TOKAY ARGAN, M. 2007. Pazarlama Hayat Verir Organ Bağışında Sosyal Pazarlama Yaklaşımı. Pazarlama ve Iletişim Kültürü Dergisi , no.3 , 24.
TOKAY ARGAN, M., (2007). Pazarlama Hayat Verir Organ Bağışında Sosyal Pazarlama Yaklaşımı. Pazarlama ve Iletişim Kültürü Dergisi , no.3, 24.
TOKAY ARGAN, MEHPARE. "Pazarlama Hayat Verir Organ Bağışında Sosyal Pazarlama Yaklaşımı," Pazarlama ve Iletişim Kültürü Dergisi , no.3, 24, 2007
TOKAY ARGAN, MEHPARE T. . "Pazarlama Hayat Verir Organ Bağışında Sosyal Pazarlama Yaklaşımı." Pazarlama ve Iletişim Kültürü Dergisi , no.3, pp.24, 2007
TOKAY ARGAN, M. (2007) . "Pazarlama Hayat Verir Organ Bağışında Sosyal Pazarlama Yaklaşımı." Pazarlama ve Iletişim Kültürü Dergisi , no.3, p.24.
@article{article, author={MEHPARE TOKAY ARGAN}, title={Pazarlama Hayat Verir Organ Bağışında Sosyal Pazarlama Yaklaşımı}, journal={Pazarlama ve Iletişim Kültürü Dergisi}, year=2007, pages={24} }