T. TORUN, "Tüketici Temelli Marka Değerine Yönelik Yapılan Lisans Üstü Tezlerin Doküman Analizi Yöntemi İle İncelenmesi," In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-1 , Lyon: Livre de Lyon, 2022, pp.323-342.
TORUN, T. Tüketici Temelli Marka Değerine Yönelik Yapılan Lisans Üstü Tezlerin Doküman Analizi Yöntemi İle İncelenmesi. 2022. In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-1 , Livre de Lyon, Lyon, 323-342.
TORUN, T., (2022). Tüketici Temelli Marka Değerine Yönelik Yapılan Lisans Üstü Tezlerin Doküman Analizi Yöntemi İle İncelenmesi. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-1 (pp.323-342), Lyon: Livre de Lyon.
TORUN, TOLGA. "Tüketici Temelli Marka Değerine Yönelik Yapılan Lisans Üstü Tezlerin Doküman Analizi Yöntemi İle İncelenmesi." In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-1 , 323-342. Lyon: Livre de Lyon, 2022
TORUN, TOLGA. "Tüketici Temelli Marka Değerine Yönelik Yapılan Lisans Üstü Tezlerin Doküman Analizi Yöntemi İle İncelenmesi." Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-1 , Livre de Lyon, 2022, pp.323-342.
TORUN, T. (2022) "Tüketici Temelli Marka Değerine Yönelik Yapılan Lisans Üstü Tezlerin Doküman Analizi Yöntemi İle İncelenmesi", Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-1 . Lyon: Livre de Lyon.
@bookchapter{bookchapter, author ={TOLGA TORUN}, chaptertitle={Tüketici Temelli Marka Değerine Yönelik Yapılan Lisans Üstü Tezlerin Doküman Analizi Yöntemi İle İncelenmesi}, booktitle={ Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-1}, publisher={Livre de Lyon}, city={Lyon},year={2022} }