E. C. SONGİL, "“Sosyal Medyada Çevrimdışı Deneyimlerin Çevrimiçi Kullanımı İle Marka Konumlandırma Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi”," 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , Antalya, Turkey, 2018
SONGİL, E. C. 2018. “Sosyal Medyada Çevrimdışı Deneyimlerin Çevrimiçi Kullanımı İle Marka Konumlandırma Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi”. 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , (Antalya, Turkey).
SONGİL, E. C., (2018). “Sosyal Medyada Çevrimdışı Deneyimlerin Çevrimiçi Kullanımı İle Marka Konumlandırma Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi” . 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Turkey
SONGİL, ERSEN. "“Sosyal Medyada Çevrimdışı Deneyimlerin Çevrimiçi Kullanımı İle Marka Konumlandırma Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi”," 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Turkey, 2018
SONGİL, ERSEN C. . "“Sosyal Medyada Çevrimdışı Deneyimlerin Çevrimiçi Kullanımı İle Marka Konumlandırma Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi”." 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , Antalya, Turkey, 2018
SONGİL, E. C. (2018) . "“Sosyal Medyada Çevrimdışı Deneyimlerin Çevrimiçi Kullanımı İle Marka Konumlandırma Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi”." 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ERSEN CEMAL SONGİL}, title={“Sosyal Medyada Çevrimdışı Deneyimlerin Çevrimiçi Kullanımı İle Marka Konumlandırma Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi”}, congress name={1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}}