M. EROL FİDAN, "Meslek Mensupları Gözüyle Sosyal Medya Araşlarının Mükelleflerin Vergi Bilinci Oluşturmasına Etkisi: Bilecik Örneği," In Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS,EViews,R, Amos,Stata ve Gauss İle) , İstanbul: EfeAkademi, 2020, pp.3-76.
EROL FİDAN, M. Meslek Mensupları Gözüyle Sosyal Medya Araşlarının Mükelleflerin Vergi Bilinci Oluşturmasına Etkisi: Bilecik Örneği. 2020. In Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS,EViews,R, Amos,Stata ve Gauss İle) , EfeAkademi, İstanbul, 3-76.
EROL FİDAN, M., (2020). Meslek Mensupları Gözüyle Sosyal Medya Araşlarının Mükelleflerin Vergi Bilinci Oluşturmasına Etkisi: Bilecik Örneği. Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS,EViews,R, Amos,Stata ve Gauss İle) (pp.3-76), İstanbul: EfeAkademi.
EROL FİDAN, MERAL. "Meslek Mensupları Gözüyle Sosyal Medya Araşlarının Mükelleflerin Vergi Bilinci Oluşturmasına Etkisi: Bilecik Örneği." In Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS,EViews,R, Amos,Stata ve Gauss İle) , 3-76. İstanbul: EfeAkademi, 2020
EROL FİDAN, MERAL E. . "Meslek Mensupları Gözüyle Sosyal Medya Araşlarının Mükelleflerin Vergi Bilinci Oluşturmasına Etkisi: Bilecik Örneği." Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS,EViews,R, Amos,Stata ve Gauss İle) , EfeAkademi, 2020, pp.3-76.
EROL FİDAN, M. (2020) "Meslek Mensupları Gözüyle Sosyal Medya Araşlarının Mükelleflerin Vergi Bilinci Oluşturmasına Etkisi: Bilecik Örneği", Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS,EViews,R, Amos,Stata ve Gauss İle) . İstanbul: EfeAkademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MERAL EROL FİDAN}, chaptertitle={Meslek Mensupları Gözüyle Sosyal Medya Araşlarının Mükelleflerin Vergi Bilinci Oluşturmasına Etkisi: Bilecik Örneği}, booktitle={ Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS,EViews,R, Amos,Stata ve Gauss İle)}, publisher={EfeAkademi}, city={İstanbul},year={2020} }