Yayınlar & Eserler

Kitaplar 3

1. Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Marka İletişimi İlişkisi

MARKA İLETİŞİMİ TÜM BOYUTLARIYLA MARKA VE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.241-263, 2024

2. REKLAM MEDYA PLANLAMASI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İLİŞKİSİ

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, KILIÇ HİLAL, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.41-58, 2023

3. REKLAMDA SEMBOLİK FAYDANIN FAYDACI VE DEONTOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ

İLETİŞİM ETİĞİ KAVRAMLAR OLGULAR VE TARTIŞMALAR, ŞAHİN ZEYNEP BURCU, Editör, LİTERATÜRK Academia, Konya, ss.323-345, 2019