Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

MOBİL OYUNLARDA MİNİMALİST GRAFİK KULLANIMI: OYNANIŞ DENEYİMİNE ETKİSİ VE ESTETİK DEĞERLENDİRME

ARTFACTOR 2. Uluslararası Sanat ve Tasarım Sempozyumu / Kış 2025 - ARTFACTOR 2nd International Art and Design Symposium / Winter 2025, Türkiye, 27 - 28 Şubat 2025, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)

Piksel Sanatında Tasarım ve Uygulama Yöntemleri

2. UKSANİL - 2. Uluslararası Kültür, Sanat ve İletişim Sempozyumu/2nd International Culture, Art and Communication Symposium, Bayburt, Türkiye, 15 Aralık 2023, cilt.2, ss.433-455, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Video Oyunlarında Hareketli İllustrasyonların Hikaye Anlatımında Kullanımı

1. Uluslararası Sanat Sempozyumu (IARTSYMP: 1st International Art Symposium), Kocaeli, Türkiye, 16 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

ÜÇ BOYUTLU YAZICILARIN GÖRME ENGELLİ BİREYLER İÇİN AFİŞ TASARIMINDAKULLANIMI: “İSTİKLAL MARŞI” AFİŞİ UYGULAMASI

Kabulünün 100. Yılında İstiklâl Marşı ve Milli Şairimiz Mehmed Âkif Ersoy Uluslararası Sempozyumu 12 Mart 2021, Şanlıurfa, Şanlıurfa, Türkiye, 12 Mart 2021, ss.168-176, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sanal Tur Tasarımında Video Oyunu Motorlarının Kullanımı

Ahmet Yakupoğlu Anısına 3. Uluslararası Sanat ve Tasarım Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2020, ss.84-85, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Korku Temalı Bilgisayar Oyunlarında Görsel Tasarımların Kültürel Altyapıya Göre Değişkenliği

Ahmet Yakupoğlu Anısına 3. Uluslararası Sanat ve Tasarım Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2020, ss.94-96, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

MATTE PAİNTİNG TEKNİĞİNDE UYGULAMA SORUNLARININ İNCELENMESİ VE ÇÖZÜM ÖNERİSİ

10. Çizgi Film Animasyon Festivali, 1. Uluslararası Çizgi film Animasyon Sempozyumu ve Sergi, Kütahya, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Türk Efsaneleri nin Tanıtımında Çizgi Film ve Animasyonun Rölü

Yayın Yeri:Selçuk Üniversity and Comrat State University (Moldova), V. International Turkish Art, History, Folklore Congress/Art Activities, Konya, Türkiye, 13 - 16 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar

OYNANIŞ MEKANİKLERİ ÖNCÜLÜĞÜNDE OYUN TASARIMI ÖRNEĞİ: SUPER MARIO ODYSSEY

Dijital Oyunlar 3.0 Oynanış ve Mekanik, SÜNGÜ ERTUĞRUL, BOSTAN BARBAROS, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.179-231, 2024

9.Bölüm Video Oyun Endüstrisinde Auteur (Otör) Yönetmen Etkisi: Hideo Kojima

Dijital Oyunlar 2.0 : Oynanış ve Kimlik, Süngü Ertuğrul, Bostan Barbaros, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.243-283, 2022

Modern Retro Stili Grafiklerin Oyunlarda Kullanımı Üzerine: Huntdown Oyunu İncelemesi

DIJITAL OYUNLAR 1.0 OYNANIŞ VE ANLAM, Dr. Ertuğrul Süngü Prof. Dr. Barbaros Bostan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.135-166, 2021
Metrikler

Yayın

16

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları