Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Marka İletişimi İlişkisi


KARPUZ A., TÜZEL URALTAŞ K. N.

MARKA İLETİŞİMİ TÜM BOYUTLARIYLA MARKA VE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.241-263, 2024

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2024
  • Yayınevi: Palet Yayınları
  • Basıldığı Şehir: Konya
  • Sayfa Sayıları: ss.241-263
  • Editörler: ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör
  • Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Adresli: Evet