Kültürün Reklamlar Üzerindeki Etkileri Perspektifinden Renault “Hayat Kadar Beklenmedik” Örneğine Göstergebilimsel Bir Bakış
IŞIK M., YILMAZ E.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION, cilt.11, sa.2, ss.651-671, 2024 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
11
Sayı:
2
-
Basım Tarihi:
2024
-
Doi Numarası:
10.17680/erciyesiletisim.1437387
-
Dergi Adı:
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.651-671
-
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Adresli:
Evet