SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
4
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
9
3. YASAM BOYU YABANCI DiL ÖGRENME ÖLÇEGi GEÇERLiK VE GÜVENiRLiK ÇALISMASI
PESA International Journal of Social Studies
, cilt.8, sa.2, ss.58-67, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Sınıf Ortamında Güç Paylaşımı Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.196-207, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Öğrenme Öğretme Sürecinde Güç Paylaşımı
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.33, ss.81-90, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1. Öğretmenlerin Yabancı Dil Öğrenmeye İlişkin Örtük Teorileri ve Sınıf içi Yansımaları
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK 2024), Türkiye, 18 - 19 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3. LIFELONG LEARNING IN LANGUAGE CLASSROOM: THE PRACTICES OF EFL TEACHERS AS LIFELONG LANGUAGE LEARNERS
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Türkiye, 21 Mart 2021, (Özet Bildiri)
4. Development of Language Engagement Scale
International Conference on Social Science Research (ICONSR 2018), 5 - 09 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
5. İngilizce Dersi Sınıf Ortamında Güç Paylaşımının İncelenmesi
2. International Osmaneli Social Sciences Congress, 12 - 14 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Uzmanca Düşünme Becerisi
Düşünme Becerileri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Gülay Ekici, Editör, Vizetek, Ankara, ss.753-767, 2023
2. Letteri Bilişsel Profili
Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Gülay ekici, Editör, Vizetek , Ankara, ss.511-526, 2023
3. Nitel Yöntemin Yazılması
Nitel Araştırma Nasıl Yazılır?, Selahattin TURAN, Editör, Assos Yayınları, Elazığ, ss.271-299, 2021
4. Student Voice in EFL classroom: A Needs Analysis for negotiated curriculum
Effective ELT Practices Across Turkey, Yusuf Demir,Cahit Erdem,Hüseyin Serçe, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.259-270, 2021
5. Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Öğrenci Katılımı
Paradigma Akademi, 2020
6. Özetleyici değerlendirmenin planlanması ve uygulanması
Sınıf içi değerlendirme, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Ankara, ss.182-199, 2015
7. Öğrenen Merkezli Program
Eğitim Programı Modelleri, Asım ARI, Editör, Eğitim Kitabevi, Ankara, ss.29-55, 2015
8. Sınıf Yönetimi
Etkili Öğretim Yöntemleri , Mehmet Bahaddin Acat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.70-100, 2014