Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
6
1. Pazarlama Alanında Yapılan Dürtme Konulu Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.164-178, 2021 (Hakemli Dergi)
3. KOSGEB UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMLERİNİN ANALİZEDİLMESİ: BİLECİK ÖRNEĞİ
Sakarya İktisat Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.333-355, 2020 (Hakemli Dergi)
6. Effects of materialism and religious values on attitudes towards cause related marketing
Social Business
, cilt.4, sa.2, ss.153-168, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1. AHP Metodu İle Türkiye’de Sürdürülebilir Denizcilik Girişimlerinin Ağırlıklandırılması
imascon 2019 güz, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.76-82, (Tam Metin Bildiri)
2. Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)
3. Girişimcilik Hislerinin Kadın Girişimciler Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi Bilecik İli Uygulaması
International Conference on Entrepreneurship, Family Business and Innovation, Ankara, Türkiye, 21 Ekim 2010, cilt.1, ss.337-342, (Tam Metin Bildiri)
4. Sahip Oldukları İşletme Türlerine Göre Kadın Girişimcilerin Aralarındaki Farklılıkların Analiz Edilmesi
17. Ulusal Yönetim Ve Organizasyon Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, cilt.1, ss.326-332, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar
5
2. DİJİTALLEŞME VE DİJİTAL KİRLİLİK
Dijital Dönüşüm ve İşletmecilik, Gözde KOCA, Özüm EĞİLMEZ, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.205-222, 2021
4. Effects Of Education Among Women’s Entrepreneurial Characteristics
The Role Of Human Capital In Knowledge Based Management, , Editör, WWZPCz, Czestochowa, ss.9-16, 2011
5. Kobi’lerde Pazarlama
Girişimcilik ve Kobiler Kavramlar Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Ekin, ss.174-200, 2011