Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
13
1. Antecedents of Country-of-Origin Image and Its Effect on Behavioral Intentions
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, ss.189-234, 2022 (Hakemli Dergi)

3. Pazarlama Perspektifinden Mesleki ve Teknik Eğitim Hizmetlerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin İyileştirilmesine Yönelik Bütüncül Bir Yaklaşım
Social Sciences Studies
, cilt.44, sa.55, ss.5071-5094, 2019 (Hakemli Dergi)
4. Yalın Girişimlerde Yeni Ürün Geliştirme Süreci: Akıllı Ev Güvenlik Sistemleri Üzerine Bir Uygulama
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.65-94, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Yalın Girişimlerde Yeni Ürün Geliştirme Süreci: Akıllı Ev Güvenlik Sistemleri Üzerine Bir Uygulama
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.65-94, 2019 (Hakemli Dergi)
6. ÇEVRİMİÇİ E-MÜŞTERİ SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA E-HİZMET KALİTESİ, E-GÜVEN VE E-TATMİNİN ETKİSİ
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.6, sa.1, ss.107-127, 2018 (Hakemli Dergi)

7. Analysis of The Extended Technology Acceptance Model in Online Travel Products
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.45-61, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Evaluation of Halal Food Purchase Intention in Germany
International Journal Of Contemporary Applied Researches
, cilt.4, sa.9, ss.1-19, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Consumer Acculturation Perspective of Immigrants andTourists
International Journal of Academic Research in Economics and Management Sciences
, cilt.5, sa.4, ss.126-139, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Meslek Yüksekokulu Mezunlarının İş Deneyimine Yönelik Bir Araştırma
Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.2, sa.5, ss.87-104, 2007 (Hakemli Dergi)
12. Meslek Yüksekokulu Eğitim Ortamlarının Mesleki Eğitime Etkileri Üzerine Bir Araştırma
Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.2, sa.5, ss.75-86, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
31
1. ÖZEL İLGİ TURİZMİ: Çanakkale Örneği
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2019, ss.359-363, (Tam Metin Bildiri)
2. 3.DALGA KAHVECİLERİN POPÜLERLEŞME NEDENLERİ
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
3. TÜKETİCİLERİN AKILLI GÜVENLİK SİSTEMİ TERCİHLERİNDE ANKSİYETENİN ETKİSİ
1. ULUSLARARASI İKTİSADİİDARİ BİLİMLER VE YERELYÖNETİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. EĞİTİM 4.0 BAĞLAMINDA EĞİTİM HİZMETLERİNDEDEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜM
VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
5. KÜLTÜREL ŞOK VE TURİST KÜLTÜRLEŞMESİ
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 22 - 23 Aralık 2017, ss.111-113, (Tam Metin Bildiri)
6. ONLINE SEYAHAT ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN TEKNOLOJİ KABUL MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
7. Kültürel Sok ve Turist Kültürleşmesi
1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
10. Online Seyahat Ürünü Satın Alma Davranışının Genişletilmiş Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi
II. Uluslararası Turizm ve Mikrobiyal Gıda Güvenliği Kongresi, Antaşya, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
11. Spor Turistlerinin Deneyimlerini Keşfetmek: Harmankaya Kanyonu Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi (USAK’17), İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1397-1403, (Tam Metin Bildiri)
12. Üniversite Öğrencilerinin Boş Zamanı Değerlendirme ve Deneyimleri
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi (USAK’xx17), İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1137-1144, (Tam Metin Bildiri)
13. Turistlerin Hediyelik Seçimini Etkileyen Faktörlerin demografik Özelliklere göre Farklılaşma Durumları
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi (USAK’17), İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1592-1598, (Tam Metin Bildiri)
15. Food Acculturation in Tourism and Gastronomy
9th International Conference on Social Science and Humanities, 26 - 27 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
16. THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA ON TOURISTY CONSUMERACCULTURATION
ACADEMICS WORLD 52nd INTERNATIONAL CONFERENCE, 21 - 22 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
17. Holland ın Kariyer Teorisine Göre Turizm Öğrencilerinin Mesleki Kişilikleri
ULUSLARARASI OSMANELİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ12-13-14 Ekim 2016, Bilecik, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
18. Determining The Effect of Souvenir Selection Criteria on the Intention to Purchase
International Conference on Tourism, NEW CHALLENGES AND BOUNDARIES IN TOURISM: POLICIES, INNOVATIONS AND STRATEGIES, Napoli, İtalya, 28 Haziran - 03 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
19. Predicting Halal Food Consumption for Muslim Turkish Immigrants Living in Germany
18th International Conference on Agricultural and Food Engineering, 6 - 07 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
20. Evaluation of Halal Food Purchase and Consumption Behavior of Immigrants
The 2nd International Conference on Management, Business, and Economics & The 4th International Conference on Tourism, Transport, and Logistics, San-Francisco, Kostarika, 12 - 14 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)
21. Ethnocentric Behaviors of Migrant Groups The Impact of Acculturation Ethnic Identity and Religion
Business and Social Science Research Conference, 21 - 22 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
22. The Changing Tourism Shopping Culture: Souvenir Shopping Behaviors of the Tourists in Turkey
the 18th Annual American Association of Behavioral and Social Sciences (AABSS) Conference, 9 - 10 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
23. Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent
17. Annual International Conference of the American Society of Business and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 20 - 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
24. Consumer Perceptions on Brand Obscuration An Invitation to Sin
lobal Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (GIBA 2014), Tampa–Florida, 15 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
26. Voluntary Simplicity as Individual Movement to Save the World A Descriptive Study on Turkish Consumers
The Macrotheme Conference Business and Social Science, Paris, Fransa, 27 - 29 Aralık 2012, (Özet Bildiri)
27. Tükenmeden Tükettiren Yaşam Tarzı Gönüllü Sadelik
17. ULUSAL PAZARLAMA KONGRES, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
28. Almanya daki Türkler Bağlamında Göçmen Tüketicilerin Etnik Kimlik ve Gıda Perakendecisi Tercihi İlişkisinin Araştırılması
International 9th Conference on Knowledge, Economy & Management, Saray-Bosna, Bosna-Hersek, 23 - 25 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)
29. Leisure Book Reading and Purchasing Behavior in Turkey Implications for Book Industry
he First International Conference on Business, Manamgement and Economics, 16 - 19 Haziran 2005, (Tam Metin Bildiri)
31. AB Perspektifiyle Türkiye deki Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerde Bilgi Teknolojileri Kullanımı ve Eskişehir Örneği
Avrupa Birliğine Giriş Sürecinde KOBİLER: Türkiye ve Benzer Ülke Deneyimleri” Sempozyumu, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2005, ss.365-373, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Almanya’daki Türk Göçmenlerin Tüketici Kültürleşme Süreçleri
Detay Yayıncılık, 2020
3. Almanya’daki Yaşayan Türklerin Göçmen Tüketici Etnosentrizmi
Nisan Kitabevi, 2018
4. Cultural Effects in Tourism: Cultural Schock and Acculturation
Social Sciences Research in the Globalizing World, Recep Efe, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.451-465, 2018
5. Eğlence Pazarlaması
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2012