Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Teachers’ Informal Learning in the Context of Professional Development: Resources, Barriers and Motivation
Psycho-Educational Research Reviews
, vol.10, no.2, pp.77-91, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Do Manager See Teachers’ Needs
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.13, no.3, pp.649-663, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yaşadıkları Güçlükler
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.51, no.51, pp.179-205, 2021 (ESCI)
Okul Müdürlerinin Kayırmacılık Davranışları
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.6, no.3, pp.90-106, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okullarda Korku Kültürü Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.2, pp.319-333, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Fakültesi Formasyon Öğrencilerinin Özyeterlik İnançları İle Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişki
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.45, no.45, pp.353-375, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Öğretmenlerinin Kolektif Yeterlik Düzeyleri ile Moral Düzeyleri Arasındaki İlişki (The Relationship Between Elementary School Teachers' Levels of Collective Efficacy and Morale Levels)
International Journal of Human Sciences (Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi)
, vol.15, no.4, pp.2644-2656, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okulların DNA Profilleri ile Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri Arasındaki İlişki
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.8, no.2, pp.140-156, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
PISA 2012 Sonuçlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi (Analysis of PISA 2012 Results in Terms of Some Variables)
International Journal of Human Sciences (Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi)
, vol.14, no.4, pp.4797, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okulların DNA profili ile okul içi politik davranışlar arasındaki ilişki
International Journal of Human Sciences (Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi)
, vol.13, no.3, pp.5693-5705, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Yönetimi Denetimi Planlaması ve Ekonomisi Lisansüstü Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.2015, no.25, pp.147-164, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Psikolojik Dayanıklılık ve İş Bulma Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (International Eurasian Educational Research Congress) (EJER), Kocaeli, Turkey, 21 - 24 May 2024
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi Üzerine Türkiye’de Yapılan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi
5 th International 5 Ocak Congress on Social Sciences and Humanities, Turkey, 05 January 2024
Türkiye’de Yapılan Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmalarının Bibliyografik Analizi
Uluslararası V. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Turkey, 15 - 17 November 2023
Öğretmenlerin İşe Tutkunluklarını Etkileyen Etkenlere Yönelik Görüşleri
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC 2019), Ankara, Turkey, 30 November - 01 December 2019
Okul Yöneticilerinin Yönetim Tarzı, Örgüt DNA’sı ve Örgütsel Değişimin Okullardaki Korku Kültürüne Etkisi
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (IDU-ICER), İzmir, Turkey, 4 - 06 October 2019, pp.30-36
Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yaşadıkları Güçlükler: Bir Meta Sentez Çalışması
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019
Korku Kültürü İle Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri Arasındaki İlişki
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019
Eğitim Örgütlerinde Korku Kültürü: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
3. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, KIEV, Ukraine, 5 - 06 October 2018, pp.26-30
Öğretmenlerin Genel Özyeterlik Algıları, Mesleki Tükenmişlikleri Ve Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki
Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, pp.595-598
İz Bırakan Okul Müdürleri: Anılar Bağlamında Nitel Bir Analiz
The 1st International Conference on Critical Debates in Social Sciences, 5 - 07 October 2018
Öğretmenlerde “İz Bırakan” Denetimler: Anılar Bağlamında Nitel Bir Analiz
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 September 2018
Okul Yöneticilerinin Kayırmacılık Davranışları ve Etkileri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (International Congress on Science and Education), Afyonkarahisar, Turkey, 23 - 25 March 2018, pp.145-147
Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikleri ile Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Turkey, 14 - 16 September 2017
Eğitim Fakültesi Formasyon Öğrencilerinin Özyeterlik İnançları İle Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişki
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Turkey, 14 - 16 September 2017
Mülteci Öğrencilerin Eğitime Katılımlarında Yaşanan Problemler
Göçmen ve Mülteci Öğrenciler İçin Eğitimde Dengenin Sağlanması, Uşak, Turkey, 16 - 17 November 2017
Okul Yöneticilerinin Politik Becerileri İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişki
4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2017
Okulların DNA Profilleri ile Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri Arasındaki İlişki
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), 13 - 15 May 2015
Eğitim Yönetimi Denetimi Planlaması ve Ekonomisi Lisansüstü Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşleri
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015
Akademisyenlerin İş Yükü Algıları ile İş-Aile Çatışmaları Arasındaki İlişki
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015
İlkokullarda Performans Yönetimi Uygulamaları ve Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları Arasındaki İlişki
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Turkey, 8 - 10 May 2014
Books & Book Chapters
Eğitim Örgütlerinde Performans Değerlendirme
in: Eğitim Örgütleri/Yöneticileri İçin İnsan Kaynakları Yönetimi, Çobanoğlu Fatma, Editor, Eğiten Kitap Yayıncılık, İstanbul, pp.159-179, 2022
Okulda Karar ve Veriye Dayalı Karar Verme
in: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Taşdan Murat, Editor, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, pp.447-469, 2022
Okullarda Liderlik
in: Eğitimde Örgütsel Davranış, NAYIR Funda, Editor, ANI YAYINCILIK, pp.83-110, 2021
Örgüt ve Yönetim
in: Eğitimde Örgütsel Davranış, NAYIR Funda, Editor, Anı Yayıncılık, pp.1-22, 2021
Sosyal Adalet ve Eğitim
in: Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitim, Nayır, Funda, Editor, Anı Yayıncılık, pp.93-120, 2020
Okul Yönetiminin Öğretmen Denetiminde Rol ve Sorumlulukları
in: Eğitimde Denetim ve Değerlendirme, Sağır, Mahmut Göksoy, Süleyman, Editor, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, pp.239-272, 2016