Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Katılım Bankalarının Sosyal Medya Etkileşimleri: "Instagram Paylaşımlarının Temaları Açısından Değerlendirilmesi"

4. Uluslararası Bankacılık Kongresi, Bilecik, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2024, ss.124-125, (Özet Bildiri)

2. HELAL SERTİFİKALI ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

EGE 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 12 Şubat 2022, ss.47, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. AVRUPAYA YAPILAN SERAMİK SEKTÖRÜ İHRACATINDA AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARIN ANALİZİ

IV. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. TÜRK SERAMİK SEKTÖRÜ İHRACATINDA MARKALAŞMA

IV. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Küçük ve Orta Ölçekli Aile İşletmelerinin Kurumsallaş(a)mama Nedenleri: Bilecik İlinde Nitel Bir Araştırma

1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

6. Sosyal Medya Kullanımı Ve Tüketici Davranışlarına Etkileri: Bursa-Bilecik-Eskişehir Örneği

1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017), Antalya, Türkiye, 3 Kasım - 05 Aralık 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Türkiye’nin Afrika Açılımının Dış Ticarete Yansıması

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. Şehir Pazarlaması Bağlamında Bilecik İli ve Marka Kent Olarak Bilecik

Uluslararası Tarihte ve Günümüzde Bilecik ve Çevresi Sempozyumu, Bilecik, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

10. İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi

II. International Symposium On Social Sciences ASOS, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. Hızın Toplumsal Rolü Üzerine Bir Tartışma: Hız Toplumu Modern Toplum Yaratır Mı?

II. International Symposium On Social Sciences ASOS, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. 7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde Oy Kullanan Genç Seçmenlerin Tercihlerinin Belirlenmesinde Siyasal Pazarlama Faaliyetlerinin Rolü

International Confrerence On Research in Education Science, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1309-1323, (Tam Metin Bildiri)

13. Tüketicilerin Genetiği Değiştirilmiş Gıdalar İle İlgiliBilgi Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

International Conference On Research in Education Science, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1325-1346, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Genetiği Değiştirilmiş Ürünlerde Etiketleme Uygulamaları Etiket Okuma Davranışına Göre Değişen Tüketici Tutumları Eskişehir Örneği

Uluslararası Osmaneli Sosyal Bilimler Kongresi 12-13-14 Ekim 2016 Osmaneli/Bilecik, At Osmaneli/Bilecik, Bilecik, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.880-891, (Tam Metin Bildiri)

15. Consumers Evaluation of Chinese Goods The Case of Turkish Consumers

International Journal of Arts Sciences (IJAS) Conference, 1 - 04 Aralık 2008, cilt.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 20

1. İşletmelerde Yeşil Dönüşüm ve Sürdürülebilir Pazarlama Uygulamaları

Endüstriyel Sürdürülebilirlik ve Döngüsel Ekonomi Uygulamaları: Dünyadan ve Türkiye'den Yeşil Dönüşüm Örnekleri, Bilgiç Abdülbaki, Balbay Şenay, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.73-97, 2023

2. Otomotiv Sektöründe Yeşil Dönüşüm ve Döngüsel Ekonomi Uygulamaları

Endüstriyel Sürdürülebilirlik ve Döngüsel Ekonomi Uygulamaları: Dünyadan ve Türkiye'den Yeşil Dönüşüm Örnekleri, Bilgiç Abdülbaki, Balbay Şenay, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.98-120, 2023

3. Lojistik Sektöründe Yeşil Dönüşüm Ve Sürdürülebilirlik Uygulamaları

Endüstriyel Sürdürülebilirlik ve Döngüsel Ekonomi Uygulamaları: Dünyadan ve Türkiye'den Yeşil Dönüşüm Örnekleri, Bilgiç Abdülbaki, Balbay Şenay, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.141-168, 2023

4. ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN AGRICULTURAL MARKETING

THE ESSENTIALS OF TODAY'S MARKETING, Tarakçı Erdoğan İnci, Aslan Ramazan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.145-168, 2023

6. YENİ DİJİTAL ÜRÜNLER ÜZERİNE BİRİNCELEME:METAVERSE VE NFT ÖRNEKLERİ

Dijital Etkileşimler Sektörel Yansımaları I, Altan İnci Merve, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.171-197, 2022

7. A RESEARCH ON CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS HALAL CERTIFIED PRODUCTS

Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences, Batal, Salih; Akgül, Ceylan Sülü, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.295-312, 2022

8. PANDEMİ SONRASI DİJİTALLEŞME VE MOBİL PAZARLAMA: KAVRAMSAL BİR İNCELEME

Dijital Dönüşüm ve İşletmecilik, Koca Gözde, Eğilmez Özüm, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.223-259, 2021

10. Dijital Pazarlama Kavramı ve Sigortacılık Sektöründe Bir Araştırma

Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, Alkara İbrahim, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.29-52, 2020

12. Banka Dışı Finansal Kurumlar

Finansal Piyasalar ve Kurumlar, Akın Faruk, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.103-129, 2019

13. Sigorta ve Sigortacılık

Finansal Piyasalar ve Kurumlar, Akın Faruk, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.129-157, 2019

14. Sigortacılık Hizmetlerinde Pazarlama

Sigortacılığa Giriş, Faruk Akın, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.211-232, 2018

15. Bankacılık Hizmetlerinde Pazarlama

Bankacılığa Giriş, Faruk Akın, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.160-184, 2018

16. Temel Bankacılık Ürün ve Hizmetleri

Bankacılığa Giriş, Akın, Faruk, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.102-124, 2018

17. Türk Sigortacılık Sektöründe Bulunan Kurum ve Kuruluşlar

Sigortacılığa Giriş, Faruk Akın, Editör, Ekin Yayıevi, Ankara, ss.113-142, 2018

18. Türkiye ve Rusya Arasında Yaşanan Siyasi Krizin Türk Turizmi ile Turizm Gelirleri Üzerine Etkileri

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştrımaları 2017, AYHAN Bünyamin, AY Mustafa, AVŞAROĞLU Selahattin, AKPINAR Şerife, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.338-344, 2017

19. Türkiye’nin Afrika Açılımının Dış Ticarete Yansıması

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştrımaları 2017, AYHAN Bünyamin, AY Mustafa, AVŞAROĞLU Selahattin, AKPINAR Şerife, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.369-375, 2017

20. Araştırma Raporu

Pazarlama Araştırması, Çeviri Editörü:Prof.Dr. Fatma Demirci Orel, Editör, Nobel, Ankara, ss.404-430, 2015