Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.154-178, 2022 (Hakemli Dergi)
Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma
Connectist: İstanbul University Journal of Communication Sciences (Online)
, cilt.0, sa.58, ss.201-240, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
DİJİTAL ÇAĞDA KRİZ İLETİŞİM SÜRECİNDE YAŞANAN BİR “BUG”: CYBERPUNK 2077
8.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.39
SAĞLIK HİZMETLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE E-HASTA ŞİKÂYETLERİ
Yönetimi2.Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017
ANARŞİZM SANATI VE GRAFFİTİ ÜZERİNE BİR PROFİL: "GÖLGE" BANKSY
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi INES 16, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016
Yeni Nesil Konsol Oyunlarında Şiddet Tasarımı
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016
Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, 19 - 22 Mayıs 2016
GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA ÜNİVERSİTELERİN YOUTUBE EKRANINI KULLANIM YETENEKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası"
20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1
Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne
20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.269-277
Sağlık Çalışanlarının Kurumsal Algı Süzgeci Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği
V. ULUSLARARASI SAĞLIKTA PERFORMANS VE KALİTE KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2014
Kamu Sağlığı Hizmetinde Öz Değerlendirme ve İtibar Sağlaması: Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği
3. Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 Kasım 2014
Sıfır Bilinmeyenli Denklem
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan
REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI, Ayça Çekiç Akyol, Mevlüt Akyol, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-234, 2022
META DİL VE METAVERSE KAVRAMLARI ÇERÇEVESİNDE YENİ NESİL HALKLA İLİŞKİLER
DİJİTALLEŞME BAĞLAMINDA BİREY, TOPLUM VE İLETİŞİM, Yusuf Zafer Can Uğurhan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.31-55, 2022
GÜNÜMÜZÜN "TANITIM FELSEFESİ" ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ
İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI, Sadık ÇALIŞKAN, Ersin AYCAN, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.35-56, 2022
Sağlık Çalışanlarının Kurumsal Algı Süzgeci: Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği
KURUMSAL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Levent ÖZKOÇAK, Editör, Literaturk, ss.9-30, 2021
Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi
KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM, Pınar GÜNER KOÇAK, Editör, Literaturk, ss.195-217, 2021
UYGULAMA ÖRNEKLERİ ÇERÇEVESİNDE PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLERDE DİJİTALLEŞME
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
VE
FİNANSAL HİZMETLERDE DİJİTALLEŞME, ALKARA İbrahim, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.111-144, 2020
HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK
Teori ve Pratikte
Halkla İlişkiler
YENİDEN, ÖZKOÇAK Levent, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.257-282, 2020
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE HALKLA İLİŞKİLER
DIJITALLEŞEN EVRENDEN DEĞIŞEN DÜNYAYA, KOÇ Rezal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.121-145, 2020