Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
14
ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.154-178, 2022 (Hakemli Dergi)
Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma
Connectist: İstanbul University Journal of Communication Sciences (Online)
, cilt.0, sa.58, ss.201-240, 2020 (Hakemli Dergi)


Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
DİJİTAL ÇAĞDA KRİZ İLETİŞİM SÜRECİNDE YAŞANAN BİR “BUG”: CYBERPUNK 2077
8.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.39, (Özet Bildiri)
SAĞLIK HİZMETLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE E-HASTA ŞİKÂYETLERİ
Yönetimi2.Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)
ANARŞİZM SANATI VE GRAFFİTİ ÜZERİNE BİR PROFİL: "GÖLGE" BANKSY
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi INES 16, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
Yeni Nesil Konsol Oyunlarında Şiddet Tasarımı
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA ÜNİVERSİTELERİN YOUTUBE EKRANINI KULLANIM YETENEKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası"
20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)
Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne
20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.269-277, (Tam Metin Bildiri)
Sağlık Çalışanlarının Kurumsal Algı Süzgeci Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği
V. ULUSLARARASI SAĞLIKTA PERFORMANS VE KALİTE KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
Kamu Sağlığı Hizmetinde Öz Değerlendirme ve İtibar Sağlaması: Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği
3. Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
Sıfır Bilinmeyenli Denklem
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
15
META DİL VE METAVERSE KAVRAMLARI ÇERÇEVESİNDE YENİ NESİL HALKLA İLİŞKİLER
DİJİTALLEŞME BAĞLAMINDA BİREY, TOPLUM VE İLETİŞİM, Yusuf Zafer Can Uğurhan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.31-55, 2022
GÜNÜMÜZÜN "TANITIM FELSEFESİ" ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ
İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI, Sadık ÇALIŞKAN, Ersin AYCAN, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.35-56, 2022
Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan
REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI, Ayça Çekiç Akyol, Mevlüt Akyol, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-234, 2022
Sağlık Çalışanlarının Kurumsal Algı Süzgeci: Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği
KURUMSAL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Levent ÖZKOÇAK, Editör, Literaturk, ss.9-30, 2021
Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi
KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM, Pınar GÜNER KOÇAK, Editör, Literaturk, ss.195-217, 2021
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE HALKLA İLİŞKİLER
DIJITALLEŞEN EVRENDEN DEĞIŞEN DÜNYAYA, KOÇ Rezal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.121-145, 2020
UYGULAMA ÖRNEKLERİ ÇERÇEVESİNDE PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLERDE DİJİTALLEŞME
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
VE
FİNANSAL HİZMETLERDE DİJİTALLEŞME, ALKARA İbrahim, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.111-144, 2020
HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK
Teori ve Pratikte
Halkla İlişkiler
YENİDEN, ÖZKOÇAK Levent, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.257-282, 2020