Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

MARKA AKTİVİZMİ VE DİJİTAL AKTİVİZM KAVRAMLARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: GOOGLE ÖRNEĞİ

18th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.566-567, (Özet Bildiri)

DİJİTAL ÇAĞDA KRİZ İLETİŞİM SÜRECİNDE YAŞANAN BİR “BUG”: CYBERPUNK 2077

8.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.39, (Özet Bildiri)

TÜRK SERAMİK SEKTÖRÜ İHRACATINDA MARKALAŞMA

IV. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

AVRUPAYA YAPILAN SERAMİK SEKTÖRÜ İHRACATINDA AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARIN ANALİZİ

IV. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve PR Kampanyaları

Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Sosyal Medya Kullanımı Ve Tüketici Davranışlarına Etkileri: Bursa-Bilecik-Eskişehir Örneği

1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017), Antalya, Türkiye, 3 Kasım - 05 Aralık 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Küçük ve Orta Ölçekli Aile İşletmelerinin Kurumsallaş(a)mama Nedenleri: Bilecik İlinde Nitel Bir Araştırma

1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

Türkiye’nin Afrika Açılımının Dış Ticarete Yansıması

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

SAĞLIK HİZMETLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE E-HASTA ŞİKÂYETLERİ

Yönetimi2.Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)

İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi

II. International Symposium On Social Sciences ASOS, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Hızın Toplumsal Rolü Üzerine Bir Tartışma: Hız Toplumu Modern Toplum Yaratır Mı?

II. International Symposium On Social Sciences ASOS, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

PERAKENDE ZİNCİRLERİNİN MARKALAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “4R YAKLAŞIMI” TEMELİNDE TÜKETİCİDEKİ SÜPERMARKET “MARKA” ALGISI

ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

YENİ NESİL KONSOL OYUNLARINDA “ŞİDDET” TASARIMI

ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

BAŞKANLIK DÜELLOSUNDA "KNESICS" YARIŞ: CLINTON VS. TRUMP

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi INES 16, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

ANARŞİZM SANATI VE GRAFFİTİ ÜZERİNE BİR PROFİL: "GÖLGE" BANKSY

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi INES 16, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Yeni Nesil Konsol Oyunlarında Şiddet Tasarımı

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

GÖRSEL İLETİŞİM ÇAĞINDA ÜNİVERSİTELERİN YOUTUBE EKRANINI KULLANIM YETENEKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası"

20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)

Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne

20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.269-277, (Tam Metin Bildiri)

FORMAL İLETİŞİM VS. İNFORMAL İLETİŞİM: MESLEK YÜKSEKOKULLARININ SANAL TEMSİLLERİNE YÖNELİK ARAŞTIRMA

4th International Vocational Schools Symposium - 2015, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.544-553, (Tam Metin Bildiri)

SAĞLIK ÇALIŞANLARINA YÖNELİK MESLEKİ VE KURUMSAL ALGIARAŞTIRMASI

8. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 10 - 12 Eylül 2014, ss.1055-1068, (Tam Metin Bildiri)

Sağlık Çalışanlarının Kurumsal Algı Süzgeci Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği

V. ULUSLARARASI SAĞLIKTA PERFORMANS VE KALİTE KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

Kamu Sağlığı Hizmetinde Öz Değerlendirme ve İtibar Sağlaması: Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği

3. Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

Sıfır Bilinmeyenli Denklem

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar

META DİL VE METAVERSE KAVRAMLARI ÇERÇEVESİNDE YENİ NESİL HALKLA İLİŞKİLER

DİJİTALLEŞME BAĞLAMINDA BİREY, TOPLUM VE İLETİŞİM, Yusuf Zafer Can Uğurhan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.31-55, 2022

GÜNÜMÜZÜN "TANITIM FELSEFESİ" ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ

İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI, Sadık ÇALIŞKAN, Ersin AYCAN, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.35-56, 2022

Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan

REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI, Ayça Çekiç Akyol, Mevlüt Akyol, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-234, 2022

Sağlık Çalışanlarının Kurumsal Algı Süzgeci: Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği

KURUMSAL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Levent ÖZKOÇAK, Editör, Literaturk, ss.9-30, 2021

Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi

KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM, Pınar GÜNER KOÇAK, Editör, Literaturk, ss.195-217, 2021

Yeni Medya ve Dijital Dönüşüm

Dijital Halkla İlişkiler, Sevil BAYÇU, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF, Eskişehir, ss.3-36, 2021

Halkla İlişkilerde Büyük Veri ve Yapay Zekâ

Dijital Halkla İlişkiler, Sevil BAYÇU, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF, Eskişehir, ss.135-162, 2021

Halkla İlişkilerde Sanal Gerçeklik ve Artırılmış Gerçeklik

Dijital Halkla İlişkiler, Sevil BAYÇU, Editör, Anadolu Üniversitesi AÖF, Eskişehir, ss.163-192, 2021

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE HALKLA İLİŞKİLER

DIJITALLEŞEN EVRENDEN DEĞIŞEN DÜNYAYA, KOÇ Rezal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.121-145, 2020

UYGULAMA ÖRNEKLERİ ÇERÇEVESİNDE PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLERDE DİJİTALLEŞME

PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE FİNANSAL HİZMETLERDE DİJİTALLEŞME, ALKARA İbrahim, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.111-144, 2020

HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN, ÖZKOÇAK Levent, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.257-282, 2020

Türkiye ve Rusya Arasında Yaşanan Siyasi Krizin Türk Turizmi ile Turizm Gelirleri Üzerine Etkileri

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştrımaları 2017, AYHAN Bünyamin, AY Mustafa, AVŞAROĞLU Selahattin, AKPINAR Şerife, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.338-344, 2017

Türkiye’nin Afrika Açılımının Dış Ticarete Yansıması

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştrımaları 2017, AYHAN Bünyamin, AY Mustafa, AVŞAROĞLU Selahattin, AKPINAR Şerife, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.369-375, 2017