Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Youtube Üzerinden Siyasal İletişim Yarışının Sosyal Medya Madenciliği Yoluyla İncelenmesi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.117-140, 2023 (Hakemli Dergi)
KÖTÜ AMAÇLI YAZILIMLARIN E-TİCARET İÇERİSİNDE SİBER GÜVENLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ
Sakarya İktisat Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.1-16, 2022 (Hakemli Dergi)
Lisans Öğrencilerin Pazarlama ve Pazarlama Derslerine Yönelik Algılarının Metaforik Olarak İncelenmesi
pazarlama teorisi ve uygulamaları dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.187-216, 2020 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERDE TAKLİT ÜRÜN SATINALMA İSTEĞİ DEMOGRAFİKFAKTÖRLERİN, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE TÜKETİCİETNOSENTRİZMİN ETKİSİ
Pearson Journal Of Social Sciences Humanities
, cilt.6, sa.6, ss.240-251, 2020 (Hakemli Dergi)
Tütün Ve Tütün Ürünlerinin Tüketimini Azaltmaya Yönelik Renklerin Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
, cilt.11, sa.27, ss.355-368, 2020 (Hakemli Dergi)
The Impact of Persuasion and Uncertainty on Perception of Viral Marketing Activities
Journal of Business and Economics
, cilt.6, sa.8, ss.1459-1466, 2015 (Hakemli Dergi)
Examining the Impact of Burnout Syndrome and Demographics on Impulsive Buying Behavior IBB in Working Places
Advances in Economics and Business
, cilt.3, sa.7, ss.279-286, 2015 (Hakemli Dergi)
Examinig the impact of burnout syndrome and demographics on impulsive buying behavior IBB in working places
Advances in Economics and Business
, cilt.3, sa.7, 2015 (Hakemli Dergi)
İKNA VE BELİRSİZLİĞİN REKLAM ALGISI ÜZERİNDE ETKİSİNİN VİRAL REKLAM VE TELEVİZYON REKLAMLARI KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
The Sakarya Journal of Economics
, cilt.4, sa.2, ss.1-19, 2015 (Hakemli Dergi)
Doğrudan Pazarlama Faaliyetlerinde Yatırım Kararının Tahmininde Sınıflandırma Algoritmalarının Karşılaştırılması
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.38-50, 2015 (Hakemli Dergi)
YERLEŞİKLİK ve İLİŞKİLERİ ANLAMADA AĞ DÜZENEĞİ KURAMI SOSYOLOJİK BAKIŞ
Dumlupinar University Journal of Social Science
, sa.42, ss.69-76, 2014 (Hakemli Dergi)
Sigara ve Benzer Nitelikli Alışkanlık Yaratan Ürünlerin Tüketiminin Azaltılmasına Yönelik Sosyal Pazarlama Uygulamalarında Vergilerin Etkinliği
Sakarya İktisat Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.18-39, 2014 (Hakemli Dergi)
Effects of materialism and religious values on attitudes towards cause related marketing
Social Business
, cilt.4, sa.2, ss.153-168, 2014 (Hakemli Dergi)
Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.45-71, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
DİJİTALLEŞEN DÜNYADA BİREYLERİN DİNİ DEĞERLERİNİN TEKNO-DİNDARLIK ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 10 - 13 Aralık 2020
SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 10 - 13 Aralık 2020
Dijital Dünya Vatandaşlığın, Tekno-Dindarlık Şeklinde İbadet Üzerine Etkisi
9th Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2020a), 16 - 18 Ekim 2020, ss.413-431
Tütün Ve Tütün Ürünlerinin Tüketimini Azaltmaya Yönelik Uygulama Olarak Renklerin Kullanımının Türkiye’de Sigara Kullananlar Üzerine Etkisinin Araştırılması
11th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 8 - 10 Kasım 2019, ss.406-422
Yeni Nesil İçin Sosyal Medya İçerisinde Retro Pazarlama: Rotamız Kars
II. International Applied Social Sciences Congress, 19 - 21 Nisan 2018
CONSUMERS BUYING PREFERENCES FOR COUNTERFEIT GOODS THE EFFECTS OF DEMOGRAPHICS PERSONALITY TYPES AND CONSUMER ETHNOCENTRISM
International Conference of Strategic Research in Social Sciences and Education, 14 - 16 Ekim 2016, ss.1008-1023
Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.1
Relationship of the Factors of Mobbing An Application on Health Sector
15th EBES Conference, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1068-1078
Kitap & Kitap Bölümleri
E-pazaryerleri yoluyla ürün pazarlama ve satış
Tekstil Ürünleri İçin Dijital Ortamda Pazarlama, Erkan Akar, Ahmet Özbek, Editör, Nobel, İstanbul, ss.293-326, 2021
Dijital Toplumlarda Vatandaşlık ve Hayırseverlik Etkileşiminin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Analizi
Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS, EVİEWS, R, Amos, Stata ve Gauss İle), , Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.305-375, 2020
Pazarlama İletişimi Karması Elemanları
Pazarlama İlkeler ve Yönetim, Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Ekin, Bursa, ss.481-514, 2014
Kobi’lerde Pazarlama
Girişimcilik ve Kobiler Kavramlar Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Ekin, ss.174-200, 2011