Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Eğitimde Gelişen Teknolojilerin Etkisi Olarak E- Öğrenme: İki Öne Çıkan E-Öğrenme Platformun İncelenmesi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2022, ss.594-606

Endüstri 4.0 Kapsamında Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi ve Bölgesel Sanayi İşbirliğinde Beklentiler ve Sorunlar

14th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, ss.26-27

METAVERSE KAVRAMININ İLK ÇIKIŞ NOKTASI: SNOW CRASH (PARAZİT) İNCELEMESİ

14th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, ss.115-122

DİJİTALLEŞEN DÜNYADA BİREYLERİN DİNİ DEĞERLERİNİN TEKNO-DİNDARLIK ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 10 - 13 Aralık 2020

SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ

12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 10 - 13 Aralık 2020

Dijital Dünya Vatandaşlığın, Tekno-Dindarlık Şeklinde İbadet Üzerine Etkisi

9th Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2020a), 16 - 18 Ekim 2020, ss.413-431

Tütün Ve Tütün Ürünlerinin Tüketimini Azaltmaya Yönelik Uygulama Olarak Renklerin Kullanımının Türkiye’de Sigara Kullananlar Üzerine Etkisinin Araştırılması

11th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 8 - 10 Kasım 2019, ss.406-422

Yeni Nesil İçin Sosyal Medya İçerisinde Retro Pazarlama: Rotamız Kars

II. International Applied Social Sciences Congress, 19 - 21 Nisan 2018

CONSUMERS BUYING PREFERENCES FOR COUNTERFEIT GOODS THE EFFECTS OF DEMOGRAPHICS PERSONALITY TYPES AND CONSUMER ETHNOCENTRISM

International Conference of Strategic Research in Social Sciences and Education, 14 - 16 Ekim 2016, ss.1008-1023
Kitap & Kitap Bölümleri

METAVERSE KAVRAMININ İLK ÇIKIŞ NOKTASI: SNOW CRASH (PARAZİT) İNCELEMESİ

METAVERSE VE MEDYA, ÇİMEN ÜLHAK, Editör, Efe akademi, Ankara, ss.7-22, 2024

Tüketici Pazarı ve NFT

Tüketici Davranışları-V, KARAMAN DAVUT, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.119-140, 2024

Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanımının Marka Otantikliği Üzerinden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi

Sosyal ve Beşeri Bilimlerin Değişen Yüzü: Stratejik Yaklaşımlar, Tutar Kürşat, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.19-36, 2023

E-Learning as an Impact of Emerging Technologies in Training: A Review of the Two Leading E-Learning Platforms

Focus of Educational Sciences and Future Perspective, Paşa Yalçın, Editör, SRA Academic Publishing (Strategic Researches Academy), Klaipeda, ss.71-84, 2023

Tüketici Temelli Marka Değerine Yönelik Yapılan Lisans Üstü Tezlerin Doküman Analizi Yöntemi İle İncelenmesi

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-1, Prof. Dr. Zafer Gölen, Asst. Prof. Dr. Şükrü Ünar, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.323-342, 2022

Dijital Dünya Vatandaşlığın, Tekno-Dindarlık Şeklinde İbadet Üzerine Etkisi

sosyal bilimler araştırmaları: çıkarımları, bileşenler, çözümlemeler, Kürşat Tüfekçi, Leyla Akbaş, Editör, SRA academic publishing, ss.83-104, 2022

E-pazaryerleri yoluyla ürün pazarlama ve satış

Tekstil Ürünleri İçin Dijital Ortamda Pazarlama, Erkan Akar, Ahmet Özbek, Editör, Nobel, İstanbul, ss.293-326, 2021

Endüstri 4.0 Kapsamında Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi ve Bölgesel Sanayi İşbirliğinde Beklentiler ve Sorunlar

Eğitim ve İşletme Eksenli Multidisipliner Araştırmalar ( 1. Basım), , Editör, SRA Academic Publishing, ss.129-145, 2021

Dijital Toplumlarda Vatandaşlık ve Hayırseverlik Etkileşiminin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Analizi

Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS, EVİEWS, R, Amos, Stata ve Gauss İle), , Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.305-375, 2020

Pazarlama İletişimi Karması Elemanları

Pazarlama İlkeler ve Yönetim, Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Ekin, Bursa, ss.481-514, 2014

Kobi’lerde Pazarlama

Girişimcilik ve Kobiler Kavramlar Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Ekin, ss.174-200, 2011