Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Youtube Üzerinden Siyasal İletişim Yarışının Sosyal Medya Madenciliği Yoluyla İncelenmesi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.117-140, 2023 (Hakemli Dergi)
KÖTÜ AMAÇLI YAZILIMLARIN E-TİCARET İÇERİSİNDE SİBER GÜVENLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ
Sakarya İktisat Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.1-16, 2022 (Hakemli Dergi)
Lisans Öğrencilerin Pazarlama ve Pazarlama Derslerine Yönelik Algılarının Metaforik Olarak İncelenmesi
pazarlama teorisi ve uygulamaları dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.187-216, 2020 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERDE TAKLİT ÜRÜN SATINALMA İSTEĞİ DEMOGRAFİKFAKTÖRLERİN, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE TÜKETİCİETNOSENTRİZMİN ETKİSİ
Pearson Journal Of Social Sciences Humanities
, cilt.6, sa.6, ss.240-251, 2020 (Hakemli Dergi)
Tütün Ve Tütün Ürünlerinin Tüketimini Azaltmaya Yönelik Renklerin Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
, cilt.11, sa.27, ss.355-368, 2020 (Hakemli Dergi)

The Impact of Persuasion and Uncertainty on Perception of Viral Marketing Activities
Journal of Business and Economics
, cilt.6, sa.8, ss.1459-1466, 2015 (Hakemli Dergi)
Examinig the impact of burnout syndrome and demographics on impulsive buying behavior IBB in working places
Advances in Economics and Business
, cilt.3, sa.7, 2015 (Hakemli Dergi)
Examining the Impact of Burnout Syndrome and Demographics on Impulsive Buying Behavior IBB in Working Places
Advances in Economics and Business
, cilt.3, sa.7, ss.279-286, 2015 (Hakemli Dergi)
İKNA VE BELİRSİZLİĞİN REKLAM ALGISI ÜZERİNDE ETKİSİNİN VİRAL REKLAM VE TELEVİZYON REKLAMLARI KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
The Sakarya Journal of Economics
, cilt.4, sa.2, ss.1-19, 2015 (Hakemli Dergi)
Doğrudan Pazarlama Faaliyetlerinde Yatırım Kararının Tahmininde Sınıflandırma Algoritmalarının Karşılaştırılması
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.38-50, 2015 (Hakemli Dergi)
YERLEŞİKLİK ve İLİŞKİLERİ ANLAMADA AĞ DÜZENEĞİ KURAMI SOSYOLOJİK BAKIŞ
Dumlupinar University Journal of Social Science
, sa.42, ss.69-76, 2014 (Hakemli Dergi)
Sigara ve Benzer Nitelikli Alışkanlık Yaratan Ürünlerin Tüketiminin Azaltılmasına Yönelik Sosyal Pazarlama Uygulamalarında Vergilerin Etkinliği
Sakarya İktisat Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.18-39, 2014 (Hakemli Dergi)
Effects of materialism and religious values on attitudes towards cause related marketing
Social Business
, cilt.4, sa.2, ss.153-168, 2014 (Hakemli Dergi)
Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.45-71, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 10 - 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
DİJİTALLEŞEN DÜNYADA BİREYLERİN DİNİ DEĞERLERİNİN TEKNO-DİNDARLIK ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 10 - 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
Dijital Dünya Vatandaşlığın, Tekno-Dindarlık Şeklinde İbadet Üzerine Etkisi
9th Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2020a), 16 - 18 Ekim 2020, ss.413-431, (Tam Metin Bildiri)
Tütün Ve Tütün Ürünlerinin Tüketimini Azaltmaya Yönelik Uygulama Olarak Renklerin Kullanımının Türkiye’de Sigara Kullananlar Üzerine Etkisinin Araştırılması
11th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 8 - 10 Kasım 2019, ss.406-422, (Tam Metin Bildiri)
Yeni Nesil İçin Sosyal Medya İçerisinde Retro Pazarlama: Rotamız Kars
II. International Applied Social Sciences Congress, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
CONSUMERS BUYING PREFERENCES FOR COUNTERFEIT GOODS THE EFFECTS OF DEMOGRAPHICS PERSONALITY TYPES AND CONSUMER ETHNOCENTRISM
International Conference of Strategic Research in Social Sciences and Education, 14 - 16 Ekim 2016, ss.1008-1023, (Tam Metin Bildiri)
Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)
Relationship of the Factors of Mobbing An Application on Health Sector
15th EBES Conference, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1068-1078, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
E-pazaryerleri yoluyla ürün pazarlama ve satış
Tekstil Ürünleri İçin Dijital Ortamda Pazarlama, Erkan Akar, Ahmet Özbek, Editör, Nobel, İstanbul, ss.293-326, 2021
Dijital Toplumlarda Vatandaşlık ve Hayırseverlik Etkileşiminin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Analizi
Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS, EVİEWS, R, Amos, Stata ve Gauss İle), , Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.305-375, 2020
Pazarlama İletişimi Karması Elemanları
Pazarlama İlkeler ve Yönetim, Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Ekin, Bursa, ss.481-514, 2014
Kobi’lerde Pazarlama
Girişimcilik ve Kobiler Kavramlar Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Ekin, ss.174-200, 2011