Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Dijital Medya Kaynağı Youtube Üzerinden Siyasal İletişim Yarışının Sosyal Medya Madenciliği Yoluyla İncelenmesi Özet

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences, Antalya, Türkiye, 24 - 29 Nisan 2023, (Özet Bildiri)

Eğitimde Gelişen Teknolojilerin Etkisi Olarak E- Öğrenme: İki Öne Çıkan E-Öğrenme Platformun İncelenmesi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2022, ss.594-606, (Tam Metin Bildiri)

METAVERSE KAVRAMININ İLK ÇIKIŞ NOKTASI: SNOW CRASH (PARAZİT) İNCELEMESİ

14th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, ss.115-122, (Tam Metin Bildiri)

Endüstri 4.0 Kapsamında Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi ve Bölgesel Sanayi İşbirliğinde Beklentiler ve Sorunlar

14th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, ss.26-27, (Özet Bildiri)

Bir Marka İletişimi Aracı Olarak Fenomen Etkisi: Farklı Ürün Ve Fenomen Tipleri Açısından Satın Alma Niyeti Ve Güvenilirlik Açısından Karşılaştırma

13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ

12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 10 - 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

DİJİTALLEŞEN DÜNYADA BİREYLERİN DİNİ DEĞERLERİNİN TEKNO-DİNDARLIK ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 10 - 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

Dijital Dünya Vatandaşlığın, Tekno-Dindarlık Şeklinde İbadet Üzerine Etkisi

9th Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2020a), 16 - 18 Ekim 2020, ss.413-431, (Tam Metin Bildiri)

Tütün Ve Tütün Ürünlerinin Tüketimini Azaltmaya Yönelik Uygulama Olarak Renklerin Kullanımının Türkiye’de Sigara Kullananlar Üzerine Etkisinin Araştırılması

11th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 8 - 10 Kasım 2019, ss.406-422, (Tam Metin Bildiri)

Yeni Nesil İçin Sosyal Medya İçerisinde Retro Pazarlama: Rotamız Kars

II. International Applied Social Sciences Congress, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

CONSUMERS BUYING PREFERENCES FOR COUNTERFEIT GOODS THE EFFECTS OF DEMOGRAPHICS PERSONALITY TYPES AND CONSUMER ETHNOCENTRISM

International Conference of Strategic Research in Social Sciences and Education, 14 - 16 Ekim 2016, ss.1008-1023, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Tüketici Pazarı ve NFT

Tüketici Davranışları-V, KARAMAN DAVUT, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.119-140, 2024

METAVERSE KAVRAMININ İLK ÇIKIŞ NOKTASI: SNOW CRASH (PARAZİT) İNCELEMESİ

METAVERSE VE MEDYA, ÇİMEN ÜLHAK, Editör, Efe akademi, Ankara, ss.7-22, 2024

Turizmde Gerçeklik Teknolojisi

Turizm ve Dijital Pazarlama (Teori ve Uygulamalar), KARACA ŞÜKRAN, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.145-168, 2024

E-Learning as an Impact of Emerging Technologies in Training: A Review of the Two Leading E-Learning Platforms

Focus of Educational Sciences and Future Perspective, Paşa Yalçın, Editör, SRA Academic Publishing (Strategic Researches Academy), Klaipeda, ss.71-84, 2023

Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanımının Marka Otantikliği Üzerinden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi

Sosyal ve Beşeri Bilimlerin Değişen Yüzü: Stratejik Yaklaşımlar, Tutar Kürşat, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.19-36, 2023

Tüketici Temelli Marka Değerine Yönelik Yapılan Lisans Üstü Tezlerin Doküman Analizi Yöntemi İle İncelenmesi

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-1, Prof. Dr. Zafer Gölen, Asst. Prof. Dr. Şükrü Ünar, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.323-342, 2022

Dijital Dünya Vatandaşlığın, Tekno-Dindarlık Şeklinde İbadet Üzerine Etkisi

sosyal bilimler araştırmaları: çıkarımları, bileşenler, çözümlemeler, Kürşat Tüfekçi, Leyla Akbaş, Editör, SRA academic publishing, ss.83-104, 2022

Endüstri 4.0 Kapsamında Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi ve Bölgesel Sanayi İşbirliğinde Beklentiler ve Sorunlar

Eğitim ve İşletme Eksenli Multidisipliner Araştırmalar ( 1. Basım), , Editör, SRA Academic Publishing, ss.129-145, 2021

E-pazaryerleri yoluyla ürün pazarlama ve satış

Tekstil Ürünleri İçin Dijital Ortamda Pazarlama, Erkan Akar, Ahmet Özbek, Editör, Nobel, İstanbul, ss.293-326, 2021

Dijital Toplumlarda Vatandaşlık ve Hayırseverlik Etkileşiminin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Analizi

Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Uygulamalar (SPSS, EVİEWS, R, Amos, Stata ve Gauss İle), , Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.305-375, 2020

Pazarlama İletişimi Karması Elemanları

Pazarlama İlkeler ve Yönetim, Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Ekin, Bursa, ss.481-514, 2014

Kobi’lerde Pazarlama

Girişimcilik ve Kobiler Kavramlar Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Ekin, ss.174-200, 2011