Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. INFLUENCER MARKETING: ARE INFLUENCERS’ LEGITIMACY AND BRAND IMAGE IMPORTANT FOR ATTITUDE TOWARDS THE BRAND?

EGE 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 01 Haziran 2024, ss.525-539, (Tam Metin Bildiri)

5. The effect of perceived financial well-being on domestic product purchase during covid-19: moderating role of prosocial consumer ethnocentrism and income

8th International Conference on Contemporary Marketing Issues, Virtual Conferece, Virtual Conference, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2020, ss.81-88, (Tam Metin Bildiri)

6. Tüketici Davranışının Teorik İnşası Üzerine Bir İnceleme

II. INTERNATIONAL ACADEMİC RESEARCH CONGRESS, ALANYA / ANTALYA, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1993-1999, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Tarihsel Perspektiften Geleceğe Pazarlamanın Seyri

14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Yozgat, Türkiye, 15 - 17 Şubat 2009, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. Unethical Digital Consumer

Digital Ethics in Marketing, Emre Yıldırım,Hüseyin Burgazoğlu, Editör, SAKARYA UNIVERSITY PRESS, Sakarya, ss.165-186, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Kümeleme Analizi ile Finansal Okuryazarlık ve İrrasyonel Satın Alma Davranışlarına Yönelik Bir Araştırma

MUHASEBE-ORGANİZAYON-PAZARLAMA: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler ( 1. Basım), Karabulut Şahin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.369-391, 2021

3. Dindarlık ve Tüketici Etnosentrizmi: CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama

İşletme Bilimi Kapsamında Sektörel Araştırmalar İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler, Tüfekci Nezihe, Editör, Strategic Researches Academy, ss.283-296, 2018