Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 10
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

INFLUENCER MARKETING: ARE INFLUENCERS’ LEGITIMACY AND BRAND IMAGE IMPORTANT FOR ATTITUDE TOWARDS THE BRAND?

EGE 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 01 Haziran 2024, ss.525-539, (Tam Metin Bildiri)

The effect of perceived financial well-being on domestic product purchase during covid-19: moderating role of prosocial consumer ethnocentrism and income

8th International Conference on Contemporary Marketing Issues, Virtual Conferece, Virtual Conference, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2020, ss.81-88, (Tam Metin Bildiri)

Tüketici Davranışının Teorik İnşası Üzerine Bir İnceleme

II. INTERNATIONAL ACADEMİC RESEARCH CONGRESS, ALANYA / ANTALYA, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1993-1999, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Tarihsel Perspektiften Geleceğe Pazarlamanın Seyri

14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Yozgat, Türkiye, 15 - 17 Şubat 2009, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

Kümeleme Analizi ile Finansal Okuryazarlık ve İrrasyonel Satın Alma Davranışlarına Yönelik Bir Araştırma

MUHASEBE-ORGANİZAYON-PAZARLAMA: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler ( 1. Basım), Karabulut Şahin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.369-391, 2021

Dindarlık ve Tüketici Etnosentrizmi: CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama

İşletme Bilimi Kapsamında Sektörel Araştırmalar İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler, Tüfekci Nezihe, Editör, Strategic Researches Academy, ss.283-296, 2018