Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Understanding Social Media Users' Reactions to Artificial Intelligence (AI) In Advertising: A Qualitative Study on Leisure Services

The International Conference on Robotics and Artificial Intelligence, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 12 Kasım 2021

Kanser Metaforu

SELÇUK ZİRVESİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Sağlık Çalışanlarının Hasta HaklarınaYönelik Tutumları

SELÇUK ZİRVESİ2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019

Park Ziyaret Motivasyonu, Doğaya Bağlılık ve Psikolojik İyi Oluş İlişkisi: Sazova Kültür Parkı Örneği

2. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2019, ss.134-139

Halk Dansları Topluluk Üyelerinin Aktivite Bağlılıkları

2. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2019, ss.128-133

Sporda Supernova: VR ve AR Üzerine Bir Örnek Olay Çalışması

16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 31 Ekim - 03 Kasım 2018

The Role of Empathy and Sympathy on Team Identification: The Determinants of Team-Based Approach

2018 Aplied Sport Management (ASMA) Conference, WACO, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 17 Şubat 2018

TÜRKİYE VARLIK FONU

I. Uluslararası Ekonomi, Finans ve Ekonometri Öğrenci Sempozyumu (EFEOS), Sakarya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

SİGORTA ŞİRKETİ İLİŞKİ KALİTESİ

I. Uluslararası Ekonomi, Finans ve Ekonometri Öğrenci Sempozyumu (EFEOS), Sakarya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

TÜKETİM DAVRANIŞINDA TUTUMLULUK, FİYAT VE DEĞER BİLİNCİ

I. Uluslararası Ekonomi, Finans ve Ekonometri Öğrenci Sempozyumu (EFEOS), Sakarya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, cilt.1, ss.321-329

SAĞLIK HİZMETLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE E-HASTA ŞİKÂYETLERİ

Yönetimi2.Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017

Üniversite Öğrencilerinin Boş Zamanı Değerlendirme ve Deneyimleri

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi (USAK’xx17), İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1137-1144

Turistlerin Hediyelik Seçimini Etkileyen Faktörlerin demografik Özelliklere göre Farklılaşma Durumları

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi (USAK’17), İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1592-1598

Spor Turistlerinin Deneyimlerini Keşfetmek: Harmankaya Kanyonu Üzerine Bir Araştırma

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi (USAK’17), İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1397-1403

Experience and Sharing in Virtual Community Regarding Patients With Breast Cancer in Turkey: A Netnography Study.

International Conference on Marketing, Tourism Hospitality, Newyork., New York, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Nisan - 22 Haziran 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Do Altruistic Values of An Individual Reflect Personality Traits? ,

International Conference on Marketing, Tourism Hospitality, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Nisan - 21 Haziran 2017

Word-of-Mouth through Facebook: Event-based Approach from Turkey, Proceedings of the International Conference on E-Business, Marketing and Branding

Proceedings of the International Conference on E-Business, Marketing and Branding (IC17Hong Kong Conference), SAR, Hong Kong, 20 - 22 Ocak 2017

YENİ NESİL KONSOL OYUNLARINDA “ŞİDDET” TASARIMI

ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016

SİGORTA MÜŞTERİLERİNİN ALDIKLARI HİZMETLER İLE İLGİLİ E ŞİKÂYETLERİ

ULUSLARARASI OSMANELİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Bilecik, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016

Holland ın Kariyer Teorisine Göre Turizm Öğrencilerinin Mesleki Kişilikleri

ULUSLARARASI OSMANELİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ12-13-14 Ekim 2016, Bilecik, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016

Determinants of Facebook Based Word of Mouth f WOM Regarding Events

ACPES (ASEAN Council of Physical Education and Sport), Cagayan de Oro City, Filipinler, 2 Eylül - 05 Ekim 2016

Sport Sponsorship as a Tool of Global Branding The Case of Turkish Airlines

ACPES (ASEAN Council of Physical Education and Sport), Cagayan de Oro City, Filipinler, 2 Eylül - 05 Ekim 2016

Determining The Effect of Souvenir Selection Criteria on the Intention to Purchase

International Conference on Tourism, NEW CHALLENGES AND BOUNDARIES IN TOURISM: POLICIES, INNOVATIONS AND STRATEGIES, Napoli, İtalya, 28 Haziran - 03 Temmuz 2016

Yeni Nesil Konsol Oyunlarında Şiddet Tasarımı

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016

Sale and Competition Effect of Team Icons As Mascot and Nicknames Fan Based Study in Turkey

International Academic Conference on Management, Economics and Marketing in Budapest 2016, Hungary, Macaristan, 15 - 16 Nisan 2016

The Effect of Facebook User Involvement on Social Network Loyalty Mediating Role of Satisfaction

International Academic Conference on Management, Economics and Marketing in Budapest 2016, Hungary (IAC-MEM, HUNGARY, Macaristan, 15 Nisan - 16 Eylül 2016

Tokay Argan M and Argan M 2016 Attitudes Thinking Styles and Fears of Donors Regarding Blood Donation

International Academic Conference on Management, Economics and Marketing in Budapest 2016, Hungary, 15 - 16 Nisan 2016

Knowledge and Experiences in Virtual Health Community A Netnography Study

TWELFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON TECHNOLOGY, KNOWLEDGE, AND SOCIETY, Arjantin, 18 - 20 Şubat 2016

Argan M Ozer A and Tokay Argan M 2015 Big Data in Public Health Context of Social Marketing A Case Study Regarding The Ebola Outbreak April 15 17 2015

The 3rd IBEA-International Conference on Business, Economics and Accounting, Ho Chi Minh City, Vietnam, 15 - 17 Ekim 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

The Role of Art and Culture RelatedInvolvement on City Satisfaction and Loyalty

32nd International Business Research Conference, Melbourne, Avustralya, 23 - 25 Aralık 2015

An Exploratory Qualitative Study on Mobile Leisure A Case of Mobile Phone Holders in Turkey

37th Annual Southeastern Recreation Research Conference, ASHEVILLE, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Mart 2015

Relationship between Place Attachment and EventSatisfaction A Study of University Students

37th Annual SoutheasternRecreation Research Conference, Asheville, NC, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Mart 2015

The Changing Tourism Shopping Culture: Souvenir Shopping Behaviors of the Tourists in Turkey

the 18th Annual American Association of Behavioral and Social Sciences (AABSS) Conference, 9 - 10 Şubat 2015

The Relationship between Fitness Related Quality Satisfaction and Intention

Proceedings of Annual Tokyo Business Research Conference, Tokyo, Japonya, 15 Aralık - 16 Eylül 2014, cilt.67

An Investigation on Conspicuous Consumption from Perspective of Sport Products

nternational Conference Sport Economics and Management, Brno, Çek Cumhuriyeti, 20 - 21 Kasım 2014

A Descriptive study on motivations of spring festival as a special event in Turkey

World Leisure Congress 2014, Mobile, Alabama, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 12 Eylül 2014

Consumer Perceptions on Brand Obscuration An Invitation to Sin

lobal Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (GIBA 2014), Tampa–Florida, 15 - 18 Mayıs 2014

Dimensions of Consumption Emotions Turkish Consumers Experiences

6. Yıllık Uluslararası İşletme Kongeransı (IBC, Detroit, Michigan, 27 - 29 Aralık 2013

Voluntary Simplicity as Individual Movement to Save the World A Descriptive Study on Turkish Consumers

The Macrotheme Conference Business and Social Science, Paris, Fransa, 27 - 29 Aralık 2012

Tükenmeden Tükettiren Yaşam Tarzı Gönüllü Sadelik

17. ULUSAL PAZARLAMA KONGRES, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012

Ambush Effects of Virtual Advertising in Televised Soccer Matches A Study on Turkish Viewers

13th International Conference on Corporate and Marketing Communications, Ljubljana, Slovenya, 24 - 26 Nisan 2008

Edutainment Applications in Marketing Courses Findings from Focus Group Studies in Turkey

IABD's 21th Annual Meeting, Business Research Yearbook:, St.Louis, Missouri., Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Nisan 2008

Sanal Ortamda Ağızdan Ağıza İletişimi Yaratma Aracı Viral Pazarlama

Pamukkale Üniversitesi III.Bilgi Teknolojileri Kongresi, Denizli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2002

Kitap & Kitap Bölümleri

Rhythms in home-based leisure during the COVID-19 lockdown

Transforming Leisure in the Pandemic Re-imagining Interaction and Activity during Crisis, Briony Sharp, Rebecca Finkel, Katherine Dashper, Editör, Routledge, London, ss.141-158, 2023

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Satış Sonrası Hizmetler

Uluslararası Satış Yönetimi, Elif Eroğlu HALL, Editör, Saray Matbası, Eskişehir, ss.190-218, 2016

Kültürlerarası İletişim ve Müzakere

Uluslararası Satış, Elif Eroğlu HALL, Editör, Saray MAtbası, Eskişehir, ss.60-86, 2016

Eğlence Pazarlaması

Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2012

Satınalma Karar Süreci

Tüketici Davranışı, Odabaşı, Yavuz, Editör, T.C. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYINI NO: 2604 AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI NO: 1572, Eskişehir, ss.159-181, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma